B16A2 + Y21 + CRX utan taklucka :-)
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Säljes
B16A2 kabelhärva,box,grenrör,insug,generator,startmotor.
Växellåda Y21,drivaxlar,länkage
CRX Kaross gen2, tyvärr hade jag lite bråttom och hann kapa vänster stötdämpartorn, intresset har svalnat, nya projekt på G, karossen är importerad från saudiarabien tidigare,, har ingen taklucka
ring vid intresse
070-214 06 22
B16A2 kabelhärva,box,grenrör,insug,generator,startmotor.
Växellåda Y21,drivaxlar,länkage
CRX Kaross gen2, tyvärr hade jag lite bråttom och hann kapa vänster stötdämpartorn, intresset har svalnat, nya projekt på G, karossen är importerad från saudiarabien tidigare,, har ingen taklucka
ring vid intresse
070-214 06 22
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
Var finns den?
Bilder? (främst på karossen)
samt att våra forumsregler krävet ett pris...
Bilder? (främst på karossen)
samt att våra forumsregler krävet ett pris...
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
- Diesel_018
- Bil: alla hondor
- Namn: Diesel
http://www.blocket.se/vasterbotten/Hond ... ?ca=10&w=3
Pris: 10 000:- Typ: Övrigt Skellefteå: Visa var
Honda crx, tyvärr han jag kapa ena stötdämpartornet, ibland har man för bråttom,, kaross i övrigt i mycket bra skick, version UTAN taklucka,,
B16A2 med kabelstam, Box, komplett med grenrör, insug,generator,startmotor, Y21 växellåda, drivaxlar, länkage
Avstannat projekt,,

Pris: 10 000:- Typ: Övrigt Skellefteå: Visa var
Honda crx, tyvärr han jag kapa ena stötdämpartornet, ibland har man för bråttom,, kaross i övrigt i mycket bra skick, version UTAN taklucka,,
B16A2 med kabelstam, Box, komplett med grenrör, insug,generator,startmotor, Y21 växellåda, drivaxlar, länkage
Avstannat projekt,,