Hej, försöker hitta Mugen delar, alltså kopior. Har inte råd att pröjsa 1800£ för en vinge .
Är det nån som vet ifall det finns och isåntfall vart?
Tack
Honda Civic Type R EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing FN2 Grand Prix, Milltek FK2 JRM Stage 3 FK8 S2000 Track/Street EP3 JDMracing optimerad Honda E Advance Civic Si Mugen Bride, APR, FK8
sökte efter mugen fn2 på ebay fick antingen upp nada eller så fick jag orginal delar, endast 1300£ för en vinge
Honda Civic Type R EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing FN2 Grand Prix, Milltek FK2 JRM Stage 3 FK8 S2000 Track/Street EP3 JDMracing optimerad Honda E Advance Civic Si Mugen Bride, APR, FK8
Ja den är inte billig! Frågan är om det inte är billigare att bygga en egen vinge av en Mugen-look vinge till FD2 och sedan bygga ihop den med original vingen man har själv... Lite roligare med något som är unikt också kanske?
Mjo, men om man kan såklart hade jag redan gjort det .
Borde ju finnas kopior. Jag menar om det finns till EP3 varför inte till FN2?
Verkar vara hyffsad kvalité av bilderna att döma som jag fick till min mail:
Det är någon på Civinfo som beställt en, jag är frestad men väntar hellre och ser om han som redan beställt en blir blåst eller ej.
Samt så vill jag höra lite mer om kvalitén också.
Frågan är ju nu bara hur lång tid det tar innan övriga delar även finns ute som kopior, frontspoiler etc.