CTR delar., kammar, motorkuddar, omp stola. nya bättre pris
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
hejsan pojkar å annat löst folk
har lite grejer liggande hemma som jag vill bli av med då jag köpt en ny bil!

Omp RS stolar. bra skick doc en liten reva höst upp på en av dem. 2000:- för båda

skunk2 steg 2kammar k20a2 CTR. aldrig använda, bara upptagna ut kartong 4000:-

stolsundereden för ctr till sportstolar! passar de flesta eftermarknadsstolar som har bult i sidan 400:- /2st

k20 skyllt 100:-

ett fint fördelar lock samt rotor till d16z6 civic esi (ny skick) 200:-
en komplett fördelare med trasig igniter. spolen,lock och rotor är hela och fina men har några mil på sig. 150:-
hårdare motorkuddar till ctr som motverkar hjulhopp nya i kartong 150:-
skickar allt men köparen står för frakten! pm, sms eller mail
0733669070 / askalbin@gmail.com
har lite grejer liggande hemma som jag vill bli av med då jag köpt en ny bil!

Omp RS stolar. bra skick doc en liten reva höst upp på en av dem. 2000:- för båda

skunk2 steg 2kammar k20a2 CTR. aldrig använda, bara upptagna ut kartong 4000:-

stolsundereden för ctr till sportstolar! passar de flesta eftermarknadsstolar som har bult i sidan 400:- /2st

k20 skyllt 100:-

ett fint fördelar lock samt rotor till d16z6 civic esi (ny skick) 200:-
en komplett fördelare med trasig igniter. spolen,lock och rotor är hela och fina men har några mil på sig. 150:-
hårdare motorkuddar till ctr som motverkar hjulhopp nya i kartong 150:-
skickar allt men köparen står för frakten! pm, sms eller mail
0733669070 / askalbin@gmail.com
Senast redigerad av albinask den 10 juli 2011, 20:43, redigerad totalt 1 gånger.