Tjaba!
Har fått på coilovers nu och resultatet slutade i att fram hjulen står numera /\ är det något jag kan göra för att få dom raka igen?
Samt att bak vart väldigt mycket lägre än fram, på dom bakre så kan jag bara dra åt fjädrarna men på dom främre kan jag vrida hela benet för att ändra höjden men för att göra det så verkar det som att jag måste plocka ner dom ifrån fästena och sedan gissa mig fram, finns det inget enklare sätt att göra detta på?
Har även 4 små insex skruvar i toppen på dom främre, vad gör dom? något tips på hur man kan ställa dessa?
Har också i toppen på alla benen på mitten bulten ett litet hål där jag kan få ner någon typ av verktyg, verktyget i sig är formad som en insexa och har ett fäste längst upp som om jag petar ner dom i hålen kan vrida på, vad ändrar denna?
Fick inte med något papper med en grund inställning så jag får gissa mig fram lite
Detta är D2 Coilovers
http://www.streetperformance.se/civic-e ... 07/10520-0 och så ser dom ut, om det kan hjälpa. finns det någon i stockholmsområdet som är i närheten av barkarby och som vet hur detta skall ställas så skulle det uppskattas starkt om den personen isf skulle kunna bidra med sin expertis, gärna på plats då
eller finns det någon svensk installation och/eller ställnings manual som man kan få tag i någonstans?
Tack på förhand
Chrisse
Captain Howdy - We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.