Honda Civic Coupe EJ2 1994
Har kommit underfund med att jag har för många bilar och något måste bort..
Säljer härmed min 1994 EJ2 Coupe.
D15B7, US-import. Liten skylt bak vilket innebär att du kan ha det både fram och bak.
Elhissar, eltaklucka, elspeglar. Allt fungerar.
Motorn går helt okej och växellåda fungerar men den här bilen är lämplig för swap,
lådan låter lite (osäker om oljemängd, synkringar funkar inte som dem ska) och motorn har även den lite missljud.
Inredning helt okej, dörrsidor behöver kärlek eller nya, några bitar omklädda med vad jag tror är fuskmocka.
Minst en bussning i framvagnen är dålig, fjädringen är inget att hurra för osv.
Nya fräscha begagnade framskärmar och framstötfångare, misshandlad bakstötfångare som dock går att laga.
Otroligt dålig i lacken förutom dem nya delarna, rostiga bakskärmar, men inte en antydan till rost under!!
Pris: 8000kr

Bilen finns i Västerås.
Skriv här, skicka PM eller ring på 070-4408967
/ Emil
Säljer härmed min 1994 EJ2 Coupe.
D15B7, US-import. Liten skylt bak vilket innebär att du kan ha det både fram och bak.
Elhissar, eltaklucka, elspeglar. Allt fungerar.
Motorn går helt okej och växellåda fungerar men den här bilen är lämplig för swap,
lådan låter lite (osäker om oljemängd, synkringar funkar inte som dem ska) och motorn har även den lite missljud.
Inredning helt okej, dörrsidor behöver kärlek eller nya, några bitar omklädda med vad jag tror är fuskmocka.
Minst en bussning i framvagnen är dålig, fjädringen är inget att hurra för osv.
Nya fräscha begagnade framskärmar och framstötfångare, misshandlad bakstötfångare som dock går att laga.
Otroligt dålig i lacken förutom dem nya delarna, rostiga bakskärmar, men inte en antydan till rost under!!
Pris: 8000kr

Bilen finns i Västerås.
Skriv här, skicka PM eller ring på 070-4408967
/ Emil
Jag sätter pris efter hur gärna jag vill sälja bilen.iSixx87 skrev:8000? Den e ju färdig för skroten låter det som enligt beskrivningen![]()
Antingen betalar du, ger ett bud, eller håller dig borta från min säljtråd.
Hade den varit färdig för skroten hade jag nog skrotat den, tror du inte det?
Jag ber om ursäkt för att jag är ärlig i mina annonser istället för att ljuga och skriva att den är i nyskick,
som om den lämnade tillverkningsbandet igår. Så kommer nån nisse från norrland och kollar och blir förbannad.
Jo, visserligen jobbigt med en S13 och allt jobb det innebär,Scoore skrev:Var det denna jag fick som bytesförslag mot min s13?! rakt av?..
även det faktum att man måste göra nåt åt utseendet på just din bil innan man vågar synas i den utomhus,
men det kunde ju varit värt det trots allt, duglig vinterbil.
Som sagt, ska ni inte ha bilen så kan ni låta bli att babbla. Ringa mig kan ni få göra bäst ni vill,
men jag vill inte sitta och svara på bullshit här hela dagarna.
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 2 times
Vill inte förstöra men håller ju med! är motorn,lådan,bakskärmar,samt framvagnen skrot ( bilen hemma målad?) ska du va glad om du får 2-3000:- för den!iSixx87 skrev:8000? Den e ju färdig för skroten låter det som enligt beskrivningen![]()
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
Åter igen, priset är satt efter hur gärna jag säljer bilen.
Köper nån den för det priset kan jag släppa den.
Bilen köptes i sämre skick för 9000kr av föregående ägare,
bara det att rosten syns numera för det bubblat upp.
Vill du inte köpa bilen så behöver du inte.
Kanske ska höja priset för HPC folk? Alla andra får köpa den billigare.
Köper nån den för det priset kan jag släppa den.
Bilen köptes i sämre skick för 9000kr av föregående ägare,
bara det att rosten syns numera för det bubblat upp.
Vill du inte köpa bilen så behöver du inte.
Kanske ska höja priset för HPC folk? Alla andra får köpa den billigare.
-
sk8micke
Vi försöker bara ge dig tips som kan leda till att du får sålt bilen! för ingen på denna sidan kommer ge dom pengarna! man får liksom en "hel" coupe för 10k nuförtiden!
www.garaget.org/sk8micke
www.garaget.org/sk8micke
Så må vara, men får jag inte det jag vill ha behåller jag bilen och säljer nåt annat istället,
så det har ingen betydelse. Jag behöver inte få den såld till vilket pris som helst.
För övrigt vet jag inget som saknas så hel kan man ju kalla den.
Finns ingen anledning varför den inte skulle gå genom besiktningen, kanske bussningen.
så det har ingen betydelse. Jag behöver inte få den såld till vilket pris som helst.
För övrigt vet jag inget som saknas så hel kan man ju kalla den.
Finns ingen anledning varför den inte skulle gå genom besiktningen, kanske bussningen.
-
sk8micke
om motorn å lådan hänger på sista versen samt att lacken å karossen e skabbig kallar inte jag den hel iaf! nu ska ja inte störa din tråd mer,
Lycka till!
Lycka till!
www.garaget.org/sk8micke
www.garaget.org/sk8micke
-
anno
- Namn: Andreas Norberg
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Nu tar vi det lite lungt här! Inga personliga påhopp eller att inga HPC:are får köpa bilen då tar jag bort tråden! Detta är en säljtråd annat får ni ta genom pm.
M.v.h
Andreas
M.v.h
Andreas
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
Om du nu missat det har jag redan bett att få tråden borttagen då den INTE är till salu till nån på HPC längre.
Det är min bil och jag väljer vem jag säljer den till, vill du ha samma rättigheter är du välkommen att köpa bilen du,
efter du tagit bort ditt konto förstås.
Bara kolla på Vandamage's inlägg så förstår man mitt resonemang. Tack för mig.
Det är min bil och jag väljer vem jag säljer den till, vill du ha samma rättigheter är du välkommen att köpa bilen du,
efter du tagit bort ditt konto förstås.
Bara kolla på Vandamage's inlägg så förstår man mitt resonemang. Tack för mig.