Kompressor kit till b16a2

Användarvisningsbild
Nires
Bil: Dodge Neon SRT-4
Namn: Nires Kahrimanovic

Är sugen på kompressor kit, någon har ett liggandes? Gärna Procharger :)
Lars P
Styrelsen
Bil: EK4 K20
Namn: Lars Palmgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times
Kontakt:

Vad jag vet finns bara ett enda kit i Sverige, mitt gamla och det äger CRU på forumet nu.
076-1174430
Lars@allbilskroten.se

Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Användarvisningsbild
Nires

Lars P skrev:Vad jag vet finns bara ett enda kit i Sverige, mitt gamla och det äger CRU på forumet nu.
Får väl dra iväg ett meddelande till denne, eventuellt får jag ta lite av din tid framöver för lite hjälp :)
Lajnas
Bil: Honda CRX
Namn: Linus Pehrson

Lånar tråden lite , ingen som har ett kitt till b16a1 ?
Linus Pehrson
cru
Bil: EG6 Vanilla!
Namn: Andreas Selahn

Nires skrev:
Lars P skrev:Vad jag vet finns bara ett enda kit i Sverige, mitt gamla och det äger CRU på forumet nu.
Får väl dra iväg ett meddelande till denne, eventuellt får jag ta lite av din tid framöver för lite hjälp :)
Säljer tyvärr inte ProCharger kitet. Men varför inte köra på ett JRSC? Fråga Mordiiax här på forumet. Det köptes av mig förra året och har för mig att han kanske ville sälja av det eller om han inte redan gjort det. Kolla med honom iaf för det är ett LHT svettsat insug med laminovastavar. Alltså vätskekylt kit. :)
Användarvisningsbild
DRFT_
Bil: Honda S2000
Namn: Henrik Bernhardsson

cru skrev:
Nires skrev:
Säljer tyvärr inte ProCharger kitet. Men varför inte köra på ett JRSC? Fråga Mordiiax här på forumet. Det köptes av mig förra året och har för mig att han kanske ville sälja av det eller om han inte redan gjort det. Kolla med honom iaf för det är ett LHT svettsat insug med laminovastavar. Alltså vätskekylt kit. :)
Jag köpte Mordiiax kit, men borde väl finnas något annat till salu. :)
Henrik Bernhardsson
Integra Type-R DC2 -98
Acura RSX -05
S2000 -05
Civic EK4 E85 -00
Founder of HH|Photo
cru
Bil: EG6 Vanilla!
Namn: Andreas Selahn

Jaha, grattis till kitet DRFT_ :)

Du kommer ha mycket kul med det!

Forryk hade väl också ett org? Har ingen vidare koll känns det som. Men va ju ett par stycken ute för försäljning förra året.
Användarvisningsbild
Nires

Typiskt att man alltid missar tillfällena, i värsta fall får jag väl ta hem ett nytt från USA. Får se hur det ser ut när man blir av med brukisen nu till våren :)
Skriv svar