Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
K-PRO -fråga?
Någon som vet vart jag kan se vart dom tre "extrautgångarna" sitter på stiftningen? Har hittat alla andra scheman men inte just på dessa. Vore guld om någon hade en länk eller vet vilka det är som gäller.
Med vänlig hälsning, Tobbe
Med vänlig hälsning, Tobbe
-
lowpass
- Bil: EP3
- Namn: Agge Alonzo
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 63 times
Lånar tråden med en ny fråga!
Laddade precis upp "factory"-mappen för PRA i min Ep3:a
När bilen var varm och stod still var min tanke att testa om "launchen" fungerade som förut.
Den råkade varva över till ca 6000 varv (istället för 5500 där det stannar annars).
Jag förstod då att varvstoppet inte är kvar vid stillastående.
Väldigt rädd blev jag och undrade vad jag laddat upp för mapp. Återigen factory-mappen. Absolut inget pillat.
Laddade ner K-manager på datorn hemma nu efteråt. Och såg att mappen inte har "launch control" aktiverat över huvudtaget. Är det så det ska vara? Måste man aktivera det själv? Ska jag känna mig lugn?
Mvh Agge
Laddade precis upp "factory"-mappen för PRA i min Ep3:a
När bilen var varm och stod still var min tanke att testa om "launchen" fungerade som förut.
Den råkade varva över till ca 6000 varv (istället för 5500 där det stannar annars).
Jag förstod då att varvstoppet inte är kvar vid stillastående.
Väldigt rädd blev jag och undrade vad jag laddat upp för mapp. Återigen factory-mappen. Absolut inget pillat.
Laddade ner K-manager på datorn hemma nu efteråt. Och såg att mappen inte har "launch control" aktiverat över huvudtaget. Är det så det ska vara? Måste man aktivera det själv? Ska jag känna mig lugn?
Mvh Agge
Du kan va lugn. Du får aktivera det själv.
Jim Hansson, Tomelilla. 076-8477392
Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.
Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.