Demonteringsobjekt Ek3

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Jacko
Bil: Honda civic mb6
Namn: Jack Gevriye

Hej!

Det är en 3 dörrars civic ek3 99-00 som rullat 16xxx mil

inget är isärplockat. det lättaste vore om någon tog hela bilen. Bilens bakparti är allvarligt skadat. bagagelucka och bakre stötfångare är inget att ha. Bilen rullar dock. fungerar grymt bra i motor och låda. nyservad för en månad sen. 2 helt nya nokian friktionsdäck under sommaren.

om ni vill plocka isär och ha specifika delar, pris:

Däck nokian 165/70 r14 (tror jag) 900 kr för båda sitter på plåtfälg som är balanserade. de andra två som också sitter på plåtfälg 500 kr. Alla fyra är i väldig fint skick.
fram stötfångare med grill 800 kr
framlampor 900 kr för båda
motorhuv 600 kr (rostfläck)
framskärmar 800kr för båda.

motor 3500 kr
växellåda 1500 kr

ring eller maila för andra delar. lämna även bud om ni har något. tel: 0737008855 mail: jackgevriye@hotmail.com