Garagerens: PWO, P28, VT bromscylinder, B16 fördelare etc
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Dreddan
- Bil: Honda CRX -88
- Namn: Dennis Andersson
Dags att rensa ur garaget lite för att göra plats för nya saker
PWO styrbox, chippad och mappad för B18C6 motor - 100kr
P28 styrbox - 800
VT huvudbromscylinder i bra skick - 500kr
B16 OBD0 fördelare - 300kr
SRS centreringspinne till S80 koppling - 50kr
Energy suspension bussningar till Civic/CRX bakre bärarmar, övre främre bärarmar och bakre krängningshämmare (finns några fler bussningar i lådan men vet inte riktigt vad de är till). - 300kr
Diverse kablar och kontakter som är över från mina OBD0 och OBD2 motorhärvor - 25kr/st
Svarta Spoon backspeglar till CRX - 200kr
Täckplåt undre för S80 låda - 100kr
Eller hämta allt på plats för 1700kr
Kontakt via PM eller 0709-433306
PWO styrbox, chippad och mappad för B18C6 motor - 100kr
P28 styrbox - 800
VT huvudbromscylinder i bra skick - 500kr
B16 OBD0 fördelare - 300kr
SRS centreringspinne till S80 koppling - 50kr
Energy suspension bussningar till Civic/CRX bakre bärarmar, övre främre bärarmar och bakre krängningshämmare (finns några fler bussningar i lådan men vet inte riktigt vad de är till). - 300kr
Diverse kablar och kontakter som är över från mina OBD0 och OBD2 motorhärvor - 25kr/st
Svarta Spoon backspeglar till CRX - 200kr
Täckplåt undre för S80 låda - 100kr
Eller hämta allt på plats för 1700kr
Kontakt via PM eller 0709-433306