Honda Civic type r MKT godis säljes i delar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Hondalundahl
- Bil: Civic EG6 VTI Turbo
- Namn: Frans Lundahl
Hejsan säljer min Honda pga Motor rass HÅL i blocket. Bilen är besiktad o skattad gått 9000mil årsmodell 2002. Sitter Sachs 3vägs dämpare nu ist som är nyrenoverade för 15000kr kvitto finns, och där sitter nya stoptech ok med skivor o belägg nyskick. mer info och bilder finns på denna länk: http://www.garaget.org/?car=366200 Byt motor sen har ni en rolig honda
Bänkad innan 225whp
Bilen fint skick i övrigt
Motor och låda och kpro ska jag själv behålla. Men finns mycket som mugen front, vinge grill sachs 3 vägs dämpare . stoptech nya ok belägg o skivor, koilfiberhuv dörrar skärmar med m.m finns massor. Pris är bud nås lättast på 0735427178
Motor och låda och kpro ska jag själv behålla. Men finns mycket som mugen front, vinge grill sachs 3 vägs dämpare . stoptech nya ok belägg o skivor, koilfiberhuv dörrar skärmar med m.m finns massor. Pris är bud nås lättast på 0735427178
Senast redigerad av Hondalundahl den 19 september 2015, 07:35, redigerad totalt 1 gånger.
Frans Lundahl
-
Hondalundahl
glömde skriva skickar inget hämtas på plats
Frans Lundahl
-
JKA
- Bil: Civic Type R EP3
- Namn: Jonas Andersen
Pris på bilen uden motor, låda og kproHondalundahl skrev:Hejsan säljer min Honda pga Motor rass HÅL i blocket. Bilen är besiktad o skattad gått 9000mil årsmodell 2002. Sitter Sachs 3vägs dämpare nu ist som är nyrenoverade för 15000kr kvitto finns, och där sitter nya stoptech ok med skivor o belägg nyskick. mer info och bilder finns på denna länk: http://www.garaget.org/?car=366200 Byt motor sen har ni en rolig hondaBänkad innan 225whp
Bilen fint skick i övrigt
-
Hondalundahl
30000kr
Frans Lundahl