Honda civic Type R EP3
-
kenny_crx
- Bil: Honda civic VT Etanol
- Namn: Kenny Ahlgren
Tja tänkte sälja bilen som jag ganska nyligen köpt då jag vill ha något mer familjeanpassat haha...trodde att äsch det går nog bra att ha en EP3 som lite familje bruksbil men icke! Så nu ska den väck!
Toppen är renoverad för typ 40 000 kr då förra ägaren körde bana och la i 3an istället för 5an! sen är där typ hårdare koppling, annat avgas, öppet luftfilter har säkert glömt nåt annat som sitter där men original avgaset finns i alla fall!!
Bilen har rullat lite över 15 000 mil
Är i gott skick!
18 tums AEZ fälgar med nästan nya däck samt 17 original hjul med nästan nya dubbdäck!
Nån eftermarknadsstereo med usb och lite annat smått o gott!

Vill ha 55000 kr för bilen och snälla låt någon härifrån köpa den så jag slipper lägga ut den på blocket!!!! Fet ångest för blocket haha!
Toppen är renoverad för typ 40 000 kr då förra ägaren körde bana och la i 3an istället för 5an! sen är där typ hårdare koppling, annat avgas, öppet luftfilter har säkert glömt nåt annat som sitter där men original avgaset finns i alla fall!!
Bilen har rullat lite över 15 000 mil
Är i gott skick!
18 tums AEZ fälgar med nästan nya däck samt 17 original hjul med nästan nya dubbdäck!
Nån eftermarknadsstereo med usb och lite annat smått o gott!

Vill ha 55000 kr för bilen och snälla låt någon härifrån köpa den så jag slipper lägga ut den på blocket!!!! Fet ångest för blocket haha!
- turbobulten
- Bil: EP3
- Namn: Sebastian "Basse" Forssman
- Has thanked: 3 times
Av ren nyfikenhet undrar jag vad som har kostat 40 tusen att renovera i toppen? 
Civic Type R Rotrex - 04
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd