Tjena!
På tisdag kväll så kommer representanter från Autopunkten i Stockholm att visa nya Civic typ r, Hr-v m.m. För Hpc medlemmar innan deras officiella vip visning senare i veckan.
Ett mycket trevligt initiativ taget av deras nya stjärnsäljare Jontis! Som också är gammal medlem i klubben.
Vi kommer att samlas kl 18:30 på Max i Länna, så att de flesta hinner hem från jobb m.m. Detta blir även ett perfekt tillfälle att ta en hamburgare och snacka lite skit till sammans
Vilka kommer?
1.Jontis
2. Hammerin
3.
4.
5.
6.
7.
Senast redigerad av Hammerin den 6 oktober 2015, 06:24, redigerad totalt 2 gång.
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Type R:n är det bara känn och kläm på denna kväll.
Det är en pressbil som är bokad till tidningar och det får absolut inte hända något med den.
Jag jobbar på att få tag i en bil för provkörning.
En Hr-v och en Jazz kommer det däremot finnas möjlighet att köra.
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Vågar inte dyka upp, Hammerin har skottpengar satta på mig för att jag inte är klar med bilen!
Skämt åsido, så dyker jag upp i mitt svarta får med HPC-klibbor.
Hammerin skrev:Kul att så många kommer trots det korta varslet!
kan du ändra namnet på tråden till Länna inst för "lämna" (no sense),, har vänner som inte hittar eventet.
Håller med. Sjukt kul med så många!! bra syrt! riktigt kul
Civic Type R Rotrex - 04
CR-V Lifestyle - 15 Accord Tourer Type S - 08 Såld Eg LSi 93 - Såld
---- http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
Jaha.. Autopunkten upplandsväsby. Det framgick inte riktigt i texten.
Vart kan andra ansluta som kommer norr ifrån? Vilka kommer att mötas i Länna?
Kommer alla uppskriva att åka till Länna?
Civic Type R Rotrex - 04
---- http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
turbobulten skrev:Jaha.. Autopunkten upplandsväsby. Det framgick inte riktigt i texten.
Är du full eller vad är det frågan om?
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
turbobulten skrev:Jaha.. Autopunkten upplandsväsby. Det framgick inte riktigt i texten.
Är du full eller vad är det frågan om?
Fick höra av Bashar att det gällde autopunkten upplandsväsby.
Civic Type R Rotrex - 04