Tjenahej,
tänkte lämna in bilen på lackbehandling / lackskydd här i dagarna, och kontaktade en ytligt bekant som jobbar på Mekonomen.
Enligt honom så har dom 2 varianter, dels en som skall hålla i 1 år som går på 2500 och en som skall hålla i 3 år som kostar 3500.
Min fråga är således om nån annan i klubben har lämnat in sin bil hos Mekonomen för detta? om det är nått att hänga i julgranen så att säga?
Mekonomen lackbehandling / lackskydd ?
- pasen
- Bil: Accord -09
- Namn: Richard Lindström
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 156 times
Jag skulle vända mig till någon som i huvudsak sysslar med lackbehandlingar, typ ditec, brotec eller liknande.
Vet inte om Chrille79 här på forumet har kvar sin firma, han gjorde fina jobb!
Vet inte om Chrille79 här på forumet har kvar sin firma, han gjorde fina jobb!
- Roten
- Bil: Civic Type-R GT
- Namn: Mathias Rotevall
Vart inte Mekonomen utan jag bokade precis tid för lackskyddsbehandling på Autorisma i Skanstull. Dom använder Sonax produkter och har fått väldigt bra recensioner vad jag har sett. Lämnar in bilen på Torsdagmorgon. Återkommer med recension och bilder för den som är intresserad.
För i övrigt så har Autorisma 50% på sin lackbehandling för tillfället, om det är någon annan stockholmare som vill passa på
För i övrigt så har Autorisma 50% på sin lackbehandling för tillfället, om det är någon annan stockholmare som vill passa på
- Roten
- Bil: Civic Type-R GT
- Namn: Mathias Rotevall
Va precis och lämnade bilen på Autorisma, och ägaren utbrister "OJ! Vilken bil!" när jag rullar ner för rampen ner till bilhallen.
Det hela slutar med att han kommer att bjussa på en handtvätt, polering/Rekond av hela bilen + fälgtvätt (utöver lackskyddet) bara för att han tyckte att bilen va en bra "reklampelare".. Kravet va att jag skulle berätta för alla "mina polare" vart jag hade lämnat in bilen
Kändes som en bra deal!
Det hela slutar med att han kommer att bjussa på en handtvätt, polering/Rekond av hela bilen + fälgtvätt (utöver lackskyddet) bara för att han tyckte att bilen va en bra "reklampelare".. Kravet va att jag skulle berätta för alla "mina polare" vart jag hade lämnat in bilen
Kändes som en bra deal!
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
Grym puts 
JDM - all day, every day