Tja! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Denna tråd är riktad till er som kör s.k säsong's bilar. Exakt vad bör man tänka på och vad skall man göra vid och påställning (är väldigt rädd/noga om mina saker så överdriv gärna).
Allt från saker som ska göras under motorhuven, klädsel, däck samt när det kommer till service och påställning. Hur funkar allt.
Har aldrig ägt en säsongsbil tidigare och vill därför veta ALLT som tillkommer "biltypen".
Bilen det gäller är en Honda s2000 (kommer att förvaras i varmgarage).
Tack på förhand. [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Till er som ställer av bilen
Senast redigerad av kennyr den 6 augusti 2004, 10:55, redigerad totalt 1 gånger.
Kenny Refhagen #1215
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
-
ash
- Bil: S2000
- Namn: Christoffer Mattsson
TODA skrev en bra tråd om detta i det gamla forumet, du borde hitta den om du söker där.
En sak jag ska fixa till denna vintern är ett bilskynke, min bil ser ut som en stor dammhög sist jag var förbi o kollade på den...
En sak jag ska fixa till denna vintern är ett bilskynke, min bil ser ut som en stor dammhög sist jag var förbi o kollade på den...
ash: Se till å köp ett BRA skynke som är tillför säsongsförvaring. Jag gjorde misstaget att köpa ett "vanligt" å då samlades fukt under. Min lilla älskling fick vara utan täcke sen..
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->----Tommy Johansson-----<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Högt ringtryck för annars blir däcken oftast plata...
Byt olja så fort du kan när du ska starta bilen...
/Jimmy Särås
Byt olja så fort du kan när du ska starta bilen...
/Jimmy Särås
mvh Jimmy Särås
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Ayrton Senna da Silva was the new Jesus.
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
I will always remember the sprit that Ayrton Senna show us all for Racing,
for what He have done for me and for the Racing in the world!
Thank you Ayrton Senna!
[b]He is my Jesus![/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
Thank you Ayrton Senna!
Högt ringtryck som Särås sa, men ännu hellre ett par skräpiga hjul som du bara kan ha bilen ståendes på. Så sätter du på de riktiga hjulen när du tar fram bilen igen.
Antonio Pozzi
Det som jag inte gillar är att om man har A/C så måste man dra igång bilen varje vecka för att köra A/C´n.
Att dra igång motorn & bara varmköra dn 1 gång i veckan är väl inte helt optimalt heller (utan belastning)
Är det rent av bättre att låta packningar & sådant torka & renovera A/C´n när det behövs?
Att dra igång motorn & bara varmköra dn 1 gång i veckan är väl inte helt optimalt heller (utan belastning)
Är det rent av bättre att låta packningar & sådant torka & renovera A/C´n när det behövs?
Antonio Pozzi
Hiva upp bilen på pallbockar istället..
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->----Tommy Johansson-----<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Tackar för svar.
Har läst Todas genomgång, men det jag önskar helst är hur någon som har en s2000 gör, exakt.
Todas genomgång var främst för äldre bilar, och inkluderade inte heller bilar med A/C.
Har läst Todas genomgång, men det jag önskar helst är hur någon som har en s2000 gör, exakt.
Todas genomgång var främst för äldre bilar, och inkluderade inte heller bilar med A/C.
Kenny Refhagen #1215
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
-
ash
- Bil: S2000
- Namn: Christoffer Mattsson
Ska tänka på o skaffa ett riktigt skynke då...
Kommer antagligen ställa upp min på pallbockar, ska ändå meka med den lite under vintern antar jag.
Tror det är allt, ac får väl ta stryk, när den inte funkar längre åker den väl ur istället... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Kommer antagligen ställa upp min på pallbockar, ska ändå meka med den lite under vintern antar jag.
Tror det är allt, ac får väl ta stryk, när den inte funkar längre åker den väl ur istället... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Som Antonio var inne på så bör man starta bilen en gång i veckan för A/C;n men jag tycker att det är lite överdrivet en rejäl uppvärming av motorn (30/40 minuter) typ en gång i månaden tror jag är bätre för både motor & ac i kombination...
Bromsarna har ju en tendens att rosta sönder oxå...
Ha absolut inte bromsen i (handbromsen alltså) och byt bromsoljan efter ventern oxå, du kan även byta stiften & soppa filtret osv efter vintern...
Tänk på att ha typ 10-15 liter bara i tanken då den soppan är hur dålig som helst då den drar åt sig fukt & vatten alltså blir den inte så fin...
Den soppan skulle jag sedan slanga ur eller låta bilen köra slut på tomgång direkt efter vintern...
Om det nu är så mycket kvar efter 4-6 30 minuters pass i garaget! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Byt däck till sämre om det går var ingen dum ide heller men oavsett så ha mycket ring tryck...
/Jimmy Särås
Bromsarna har ju en tendens att rosta sönder oxå...
Ha absolut inte bromsen i (handbromsen alltså) och byt bromsoljan efter ventern oxå, du kan även byta stiften & soppa filtret osv efter vintern...
Tänk på att ha typ 10-15 liter bara i tanken då den soppan är hur dålig som helst då den drar åt sig fukt & vatten alltså blir den inte så fin...
Den soppan skulle jag sedan slanga ur eller låta bilen köra slut på tomgång direkt efter vintern...
Om det nu är så mycket kvar efter 4-6 30 minuters pass i garaget! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Byt däck till sämre om det går var ingen dum ide heller men oavsett så ha mycket ring tryck...
/Jimmy Särås
mvh Jimmy Särås
Thank you Ayrton Senna!
Thank you Ayrton Senna!
Det är inte några speciella krav på S2000 jämfört med andra bilar.
- Palla upp bilen, använd "skräp" hjul eller högt ringtryck
- Serva bilen (byt olja) innan du ställer in den, eller direkt efter du tar ut den
- Tanka fullt så att inte så mycket kondens kan bildas i tanken
- Spill i stabiliserings medel i tanken, modern bensin är defenetivt en färskvara... 5 liter 1 år gamal 98 oktan som jag spillde i en halvfull tank i ATR:en resulterade i misständning , felkod och att motorvarningslampan började lysa.
- Skaffa ett överdrag som kan andas om bilen står i parkeringsgarage med andra bilar och trafik
- Koppla bort batteiet alternativt koppla på underhållsladdning om du har larm i bilen.
Överkurs inkluderar
- Snapsa cylinderloppen med lite olja (en liten skvätt) och kör runt motorn ett par varv utan tändstift.
- Skaffa ett överdrag som kan andas (överkurs i enskilt garage)
Att gå ut och varmköra bilen en gg i veckan för att AC'n mår bra av det tycker jag är en onödig övning... De flesta bilar med AC har en "spärr" som gör att kompressorn inte startar när det är kallt ute så oavsett om man kör med bilen på vintern eller inte så går det inte att följa det rådet... Om du inte står i varmgarage.
Det sista alternativet är att inte göra någonting, förutom att palla upp bilen... chansen att du eller någon annan skulle märka någon skillnad är minimal... de flesta vinterkonserverings aktiviteter är till för att stilla ditt eget samvete.
- Palla upp bilen, använd "skräp" hjul eller högt ringtryck
- Serva bilen (byt olja) innan du ställer in den, eller direkt efter du tar ut den
- Tanka fullt så att inte så mycket kondens kan bildas i tanken
- Spill i stabiliserings medel i tanken, modern bensin är defenetivt en färskvara... 5 liter 1 år gamal 98 oktan som jag spillde i en halvfull tank i ATR:en resulterade i misständning , felkod och att motorvarningslampan började lysa.
- Skaffa ett överdrag som kan andas om bilen står i parkeringsgarage med andra bilar och trafik
- Koppla bort batteiet alternativt koppla på underhållsladdning om du har larm i bilen.
Överkurs inkluderar
- Snapsa cylinderloppen med lite olja (en liten skvätt) och kör runt motorn ett par varv utan tändstift.
- Skaffa ett överdrag som kan andas (överkurs i enskilt garage)
Att gå ut och varmköra bilen en gg i veckan för att AC'n mår bra av det tycker jag är en onödig övning... De flesta bilar med AC har en "spärr" som gör att kompressorn inte startar när det är kallt ute så oavsett om man kör med bilen på vintern eller inte så går det inte att följa det rådet... Om du inte står i varmgarage.
Det sista alternativet är att inte göra någonting, förutom att palla upp bilen... chansen att du eller någon annan skulle märka någon skillnad är minimal... de flesta vinterkonserverings aktiviteter är till för att stilla ditt eget samvete.
Senast redigerad av Skeeter den 6 augusti 2004, 11:42, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Anders N[/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Linköping medlem #827<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#98FB98--><span style="color:#98FB98"><!--/coloro-->In the end it's always a matter of more accelerator and less brake" - Frank Gardner<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://srxtt.swipeout.net" target="_blank">http://srxtt.swipeout.net</a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]------ I Garaget just nu------[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Accord 2.4 Tourer EXE -03
<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Honda VTR-1000 -00 <!--colorc--></span><!--/colorc-->*Tha bike*
Yamaha SRX-6 -86 *drömbågen*
<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->MZ Skorpion Sport 660 -95<!--colorc--></span><!--/colorc--> *One piston is enough*
Polaris 6x6 Big Boss *Tar sig fram*
<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Fiddy 125cc<!--colorc--></span><!--/colorc--> *leksak*
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Linköping medlem #827<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#98FB98--><span style="color:#98FB98"><!--/coloro-->In the end it's always a matter of more accelerator and less brake" - Frank Gardner<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://srxtt.swipeout.net" target="_blank">http://srxtt.swipeout.net</a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[b]------ I Garaget just nu------[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Honda VTR-1000 -00 <!--colorc--></span><!--/colorc-->*Tha bike*
<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->MZ Skorpion Sport 660 -95<!--colorc--></span><!--/colorc--> *One piston is enough*
<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Fiddy 125cc<!--colorc--></span><!--/colorc--> *leksak*
Tack Särås & Skeeter.
Tänkte också på de ni nämde med att byta olja och filter. Jag köper ju en fabriksnybil och därför kan jag inte utföra några service operationer själv varför vet ni.
Hur löser jag det?
Tänkte också på de ni nämde med att byta olja och filter. Jag köper ju en fabriksnybil och därför kan jag inte utföra några service operationer själv varför vet ni.
Hur löser jag det?
Senast redigerad av kennyr den 6 augusti 2004, 11:43, redigerad totalt 1 gånger.
Kenny Refhagen #1215
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
Honda S2000 -05 Hardtop
Umeå
Byte av olja och filter är ju inget som är förbjudet av ÅF, köp Honda orginalfilter och åk till en mack och byt själv eller lämna in bilen på Honda för oljebyte
[b]Anders N[/b]
Var höst när bilen åker in i garaget inför vintern gör jag...
Polering och försegling av lack.
Cabb inpregnering
Skinn rengöring och impregnering av stolar m,m..
upp på pallbockar
Bort med batteriet.
och över med ett kapell.
Polering och försegling av lack.
Cabb inpregnering
Skinn rengöring och impregnering av stolar m,m..
upp på pallbockar
Bort med batteriet.
och över med ett kapell.
/Claes Öman
- Lidköping -
- Lidköping -
Man bör även tvätta och ev vaxa bilen innan man ställer in den!
Lägg en eller flera torrbollar i bilen som ska tömmas med jämna mellanrum.
Originaltäcke finns bl.a. till S2k.
Lägg en eller flera torrbollar i bilen som ska tömmas med jämna mellanrum.
Originaltäcke finns bl.a. till S2k.
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
Såld:
Du får ju byta olja trots att bilen är ny...
Misade faktiskt bateri grejen helt... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Varför ska man tanka fult på en bil med plast tank?
/Jimmy Särås
Misade faktiskt bateri grejen helt... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
Varför ska man tanka fult på en bil med plast tank?
/Jimmy Särås
mvh Jimmy Särås
Thank you Ayrton Senna!
Thank you Ayrton Senna!
Man tankar fullt för att det inte skall samlas en massa kondensvatten i tanken... ju mindre luft volym i tanken desto mindre vatten blir det... speciellt om man bor eller har bilen stående där temperaturen pendlar ner runt nollan på vintern kan det bli rätt mycket, flera liter över en vinter faktiskt.
Senast redigerad av Skeeter den 6 augusti 2004, 15:05, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Anders N[/b]
Det hemska är att det finns lika många teorier som det finns personer gällande bilvård.
Hur gör man med tanken? Har hört både och, attt ha lite soppa & sen att ha den så full som möjligt för att kondens inte kan bildas om tanken är helt helt full....
Hur gör man med tanken? Har hört både och, attt ha lite soppa & sen att ha den så full som möjligt för att kondens inte kan bildas om tanken är helt helt full....
Senast redigerad av Antonio den 6 augusti 2004, 17:02, redigerad totalt 1 gånger.
Antonio Pozzi
De flesta tillverkare av fordon t.ex. motorcyklar som regelbundet ställs av halvårsvis rekommenderar att man fyller up max... även om inte tanken rostar så är det ju surt att ha en massa vatten i botten.
K-sprit är ju bra att ha i naturlogtvis men har man bara 10-15 liter soppa i tanken så kan inte den lilla mängden ev inte absorbera all konden som bildas.
Eftersom soppa är en färskvara så kan det ju tyckar surt att låta en full tank åldras men det finns stabilisator att spilla i som dessutom skyddar spridare etc från de "avlagringar" som bildas när bensinen åldras...
Låter man t.ex soppa stå ett år så känns den som om den blivit utblandad med diesel eller fotogen .. alldeles fet mot fingrarna.
Hursomhelst så har full tank funkat bra för mig under alla år...
K-sprit är ju bra att ha i naturlogtvis men har man bara 10-15 liter soppa i tanken så kan inte den lilla mängden ev inte absorbera all konden som bildas.
Eftersom soppa är en färskvara så kan det ju tyckar surt att låta en full tank åldras men det finns stabilisator att spilla i som dessutom skyddar spridare etc från de "avlagringar" som bildas när bensinen åldras...
Låter man t.ex soppa stå ett år så känns den som om den blivit utblandad med diesel eller fotogen .. alldeles fet mot fingrarna.
Hursomhelst så har full tank funkat bra för mig under alla år...
[b]Anders N[/b]
<!--QuoteBegin-ash+6 Aug 2004, 02:15:31--><div class='quotetop'>QUOTE(ash @ 6 Aug 2004, 02:15:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->TODA skrev en bra tråd om detta i det gamla forumet, du borde hitta den om du söker där.
En sak jag ska fixa till denna vintern är ett bilskynke, min bil ser ut som en stor dammhög sist jag var förbi o kollade på den...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ej att rekommendera! Alla skynken släpper in mer eller mindre fukt, även de bra. Det kan även komma upp nedifrån. Det fick jag erfara när jag köpte en på Micro och lacken blev flammig då fukten hade torkat sakta men säkert! Läs min tråd på zatzy <a href="http://forum.zatzy.com/showthread.php?s ... ight=micro" target="_blank">http://forum.zatzy.com/showthread.php?s ... t=micro</a>
Efter alla kommentarer jag har läst där så förstår jag att det inte är någon vidare bra ide att dra en sådan över bilen för att hålla den ren. Trodde först att det var Micros sketna grejer det var fel på...
En sak jag ska fixa till denna vintern är ett bilskynke, min bil ser ut som en stor dammhög sist jag var förbi o kollade på den...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ej att rekommendera! Alla skynken släpper in mer eller mindre fukt, även de bra. Det kan även komma upp nedifrån. Det fick jag erfara när jag köpte en på Micro och lacken blev flammig då fukten hade torkat sakta men säkert! Läs min tråd på zatzy <a href="http://forum.zatzy.com/showthread.php?s ... ight=micro" target="_blank">http://forum.zatzy.com/showthread.php?s ... t=micro</a>
Efter alla kommentarer jag har läst där så förstår jag att det inte är någon vidare bra ide att dra en sådan över bilen för att hålla den ren. Trodde först att det var Micros sketna grejer det var fel på...
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Står bilen inne i varmgarage är det bra med skynke tror jag, om man har ett som ANDAS. dvs, låter vattnet avdunsta. Ett sånt skynke funkar ju inte utomhus, men funkar nog hur bra som helst för att hålla dammet borta. att ha ett vattentätt skynke inomhus är ju som att ta på sig regnkläder när man sitter framför datorn.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
<!--QuoteBegin-EcciBaka+6 Aug 2004, 20:52:11--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 6 Aug 2004, 20:52:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Står bilen inne i varmgarage är det bra med skynke tror jag, om man har ett som ANDAS. dvs, låter vattnet avdunsta. Ett sånt skynke funkar ju inte utomhus, men funkar nog hur bra som helst för att hålla dammet borta. att ha ett vattentätt skynke inomhus är ju som att ta på sig regnkläder när man sitter framför datorn.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jepp! Och att ha ett utomhus finns inga alternativ till vad jag har förstått.
Jepp! Och att ha ett utomhus finns inga alternativ till vad jag har förstått.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Ett sådant skynke jag visade innan kan ni ha både inom- som utomhus. Det andas och är impregnerat. Blir det vått så torkar det på nolltid bara det är lite luftomväxling. Jag har använt liknande till mc i över 10 år och det fungerar hur fint som helst! Det är ju dessutom inte så konstigt då det är gjort för ändamålet!
Ah, jag lägger upp det igen.
Ah, jag lägger upp det igen.
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
Såld:
Såld:
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
<!--QuoteBegin-andno+7 Aug 2004, 01:22:08--><div class='quotetop'>QUOTE(andno @ 7 Aug 2004, 01:22:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ett sådant skynke jag visade innan kan ni ha både inom- som utomhus. Det andas och är impregnerat. Blir det vått så torkar det på nolltid bara det är lite luftomväxling. Jag har använt liknande till mc i över 10 år och det fungerar hur fint som helst! Det är ju dessutom inte så konstigt då det är gjort för ändamålet!
Ah, jag lägger upp det igen.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Andno:var finns dom att köpa??
Andno:var finns dom att köpa??
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
<!--QuoteBegin-*PAPPOUS*+8 Aug 2004, 15:19:26--><div class='quotetop'>QUOTE(*PAPPOUS* @ 8 Aug 2004, 15:19:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-andno+7 Aug 2004, 01:22:08--><div class='quotetop'>QUOTE(andno @ 7 Aug 2004, 01:22:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Ett sådant skynke jag visade innan kan ni ha både inom- som utomhus. Det andas och är impregnerat. Blir det vått så torkar det på nolltid bara det är lite luftomväxling. Jag har använt liknande till mc i över 10 år och det fungerar hur fint som helst! Det är ju dessutom inte så konstigt då det är gjort för ändamålet!
Andno:var finns dom att köpa?? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
köpte min här ifrån, en Silvertech
funkar hur bra som helst [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Andno:var finns dom att köpa?? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
köpte min här ifrån, en Silvertech
funkar hur bra som helst [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Christos Mavropoulos
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
Tack Christos!
Kollade upp dom och dom värkar bra.Beställde precis en [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Kollade upp dom och dom värkar bra.Beställde precis en [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
N/A is the shit!
All motor K20
oops [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img] [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img] [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
<a href="http://www.cctrading.se/index.htm#" target="_blank">http://www.cctrading.se/index.htm#</a>
<a href="http://www.cctrading.se/index.htm#" target="_blank">http://www.cctrading.se/index.htm#</a>
Senast redigerad av x-stos den 8 augusti 2004, 16:50, redigerad totalt 1 gånger.
Christos Mavropoulos