<!--QuoteBegin-aggro+7 Nov 2004, 18:07:43--><div class='quotetop'>QUOTE(aggro 4 7 Nov 2004, 18:07:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Om ni ska till polen å härja skulle ni väl kunna kika efter ett sånt här bodykit [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Såg den här bilden på ett polskt forum...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
mustang wannabe?
Lite nya grejer från polen
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
Är det nån som fått fram nått eller?
Är lätt på om det ska ner och handlas, bor ju typ i polen (Karlskrona).
Lista gärna webb adresser om ni har, vore roligt å se priser etc.
...gärna med text på engelska!
Är lätt på om det ska ner och handlas, bor ju typ i polen (Karlskrona).
Lista gärna webb adresser om ni har, vore roligt å se priser etc.
...gärna med text på engelska!
Senast redigerad av Kalle den 18 november 2004, 20:21, redigerad totalt 1 gånger.
Karl Samuelsson
hehe, lite off topic, men macke kom o tänka på ditt reg. nr.
THC =)
en pimp-crx!
THC =)
en pimp-crx!
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
THC ??..
<a href='http://www.streetworks.se' target='_blank'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>www.StreetWorks.se</span></a>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>
<span style='color:red'>Marcus Pettersson</span>
<span style='color:blue'>CRX DELSOL ESI -93</span>
<span style='color:red'>Klippan</span>
The Honda Club? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
[b]Stolt medlem av Fantomenklubben[/b]
<span style='color:green'>Sebastian Niemi-Carlsson
Civic Lsi -94 (KÖPA?)</span>
<span style='color:red'>#1153</span>
<a href='http://www.skrivihop.nu' target='_blank'>skrivihop.nu</a>
<span style='color:green'>Sebastian Niemi-Carlsson
Civic Lsi -94 (KÖPA?)</span>
<span style='color:red'>#1153</span>
<a href='http://www.skrivihop.nu' target='_blank'>skrivihop.nu</a>
-
Branten
- Bil: CTR EP3
- Namn: Erik Brantås
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
min förra hade HTC på regplåten.. dessvärre hade jag inte honda turbo.. =)
Medlem första gången 2001. Aldrig lyckats skaka av mig Hondaintresset.
Kör: EP3 K24 -05, Porsche Boxster S -05
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Kör: EP3 K24 -05, Porsche Boxster S -05
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
<!--QuoteBegin-Macke+23 Nov 2004, 05:26:00--><div class='quotetop'>QUOTE(Macke 4 23 Nov 2004, 05:26:00)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->THC ??..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=60955"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
thc, hasch macke!
sånt vi röka för ngn vecka sen du vet, haha ne men när du tar pisse prov så mäter dom din thc halt, har du högt e du ganjaman!
=)
och din bil e ju thc kärran själv då hahaha=)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=60955"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
thc, hasch macke!
sånt vi röka för ngn vecka sen du vet, haha ne men när du tar pisse prov så mäter dom din thc halt, har du högt e du ganjaman!
=)
och din bil e ju thc kärran själv då hahaha=)
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
<!--QuoteBegin-PatrikGBG+26 Dec 2004, 19:21:57--><div class='quotetop'>QUOTE(PatrikGBG 4 26 Dec 2004, 19:21:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kan du några andra ord än drog ord?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=76563"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
japp, kan du ngt mer än o va torr o bry sig om va alla säger?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=76563"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
<!--QuoteBegin-M%G+26 Dec 2004, 19:53:43--><div class='quotetop'>QUOTE(M%G 4 26 Dec 2004, 19:53:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-PatrikGBG+26 Dec 2004, 19:21:57--><div class='quotetop'>QUOTE(PatrikGBG 4 26 Dec 2004, 19:21:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kan du några andra ord än drog ord?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=76583"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=76583"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
haha [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Martin Larsen
Honda crx g2 evighets projekt
Honda crx vt sommar leksak
Honda crx g2 evighets projekt
Honda crx vt sommar leksak
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
torr?
bara frågade, då jag aldrig läst något annat, finns ingen anledning o bli dryg...
jag tror jag börjar förstå vad Gubbarna menade nu...gillar egentligen inte förutfattade meningar om folk
bara frågade, då jag aldrig läst något annat, finns ingen anledning o bli dryg...
jag tror jag börjar förstå vad Gubbarna menade nu...gillar egentligen inte förutfattade meningar om folk
Senast redigerad av PatrikGBG den 26 december 2004, 20:14, redigerad totalt 1 gånger.
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
aa o jag får vell svara vad jag tycker, inget drygt med det..
skriver nog en hel del annat oxå än bara saker om droger, men det är mest skämt ändån men det kanske inte du förstår.
skriver nog en hel del annat oxå än bara saker om droger, men det är mest skämt ändån men det kanske inte du förstår.
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
-
PatrikGBG
oki då vet jag...kanske bara e jag som missat de...
och nä, jag förstår inte skämt, fråga alla som träffat mig på TRÄFFARNA, jag e känd för o va bitter o tråkig...tro mig
och nä, jag förstår inte skämt, fråga alla som träffat mig på TRÄFFARNA, jag e känd för o va bitter o tråkig...tro mig
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
aa oki då vet vi,
förstår inte riktigt vart du vill komma?
har du ngt problem med mig så kan du ta det via pm om det är ngt du vill lösa eller vad det är du e ute efter.
förstår inte riktigt vart du vill komma?
har du ngt problem med mig så kan du ta det via pm om det är ngt du vill lösa eller vad det är du e ute efter.
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
-
PatrikGBG
jag vill ärligt talat inget, det kanske låter så, var bara en allmän fråga...
lite lätt OT, men en fråga som sagt...
o nu vet jag svaret
lite lätt OT, men en fråga som sagt...
o nu vet jag svaret
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
oki, ne det e lungt, men nästa gång det är ngt sånt här speciellt du undrar så kan du ta det via pm så slipper vi en sån här onödig konversation.
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
Tjena nyligen skaffat mig en civic, lacken skulle kunna vara bättre+lite rostarbete....
Vad får man ge för komplett lackering därnere? som sagt första bilen jag tänker börja bygga så om man kan komma lite lindrigare undan med lackarbete så tar man gärna chansen....mekaniska biten klara jag av bra......tack för hjälp o tips....
Vad får man ge för komplett lackering därnere? som sagt första bilen jag tänker börja bygga så om man kan komma lite lindrigare undan med lackarbete så tar man gärna chansen....mekaniska biten klara jag av bra......tack för hjälp o tips....
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-aggro+7 Nov 2004, 18:07:43--><div class='quotetop'>QUOTE(aggro 4 7 Nov 2004, 18:07:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Om ni ska till polen å härja skulle ni väl kunna kika efter ett sånt här bodykit [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Såg den här bilden på ett polskt forum...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=53160"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Black Widow heter kjolpaketet på bilden..
Såg den här bilden på ett polskt forum...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=53160"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Black Widow heter kjolpaketet på bilden..
Благодаря мутра!